Scheman.

Jag vet att jag är extreeeem löjlig men jag vill ha alla scheman nu nu nu. Jag har ju fått veta hur den första veckan av Historia B är uppbyggd (men det är ju bara en vecka, sedan praktik). Det skulle vara skönt att veta vilka tider man jobbar. När man väl får tag i schemat så får man även veta vad eleverna läser för tillfället. Jag hoppas att det ÄR historia de läser för annars brukar det vara matte, NO och en massa annat som vi egentligen inte får undervisa i.

Nu väntar jag även tålmodigt på schemat från extra kursen. Nu ingår jag även i Dalarnas Universitet. Haha! Schemat är inte ute ännu men jag vill ju så gärna planera redan nu! Jag vill veta hur jag ska göra med alla seminarium och hela köret. Det som jag vill veta allra mest är ju ämnena vi ska behandla, men allra mest om vilka ämnen vi får välja till C-uppsatsen.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0