Söndag.

Jag hatar rubriker.. jag kommer aldrig på vettiga. Jag tror att många håller med mig.

Jag har sovit föööööööööööööööör mycket idag. Eller, jag la mig runt fem och vaknade nu. Jag måste skärpa mig, för snart kommer det bli pendlande till Uppsala och kroppen måste vara redo på att behöva vakna klockan sex. Sedan blir det praktik... DET är jobbigt. Vakna sex på morgonen fem dagar i veckan och vara hemma runt fem-sex på eftermiddagen. Under tiden är man med en massa ungdomar som skriker, hojtar och har bena fulla med spring. Ja, jag längtar. Hehe.

Äh, jag har kommit fram till att praktiken ger mig väldigt mycket kunskap. Inte första gången, men andra gången. Den under religionskursen. Vi får se hur det blir denna gång, för ibland hamnar man verkligen fel men då antar jag att det bara är att bita ihop. Det är "bara" 8 veckor (jag tror att man har sportlov under den tiden, yey!).

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0