Trött.

Jag är så himla trött. Fan. Träningen idag var plåååågsam, men otroligt skönt såklart. Det är alltid härligt att träna och jag hoppas verkligen att jag fortsätter. Imorgon är jag också ledig och även på fredag, misstänker jag. Får väl ta alla lediga dagar jag har och njuta antar jag, vilket jag inte tycker att jag har gjort. En annan sak är att jag får sportlov, haha. Det var LÄNGE sen jag hade sportlov så jag ska njuta.. Eller, ska åka till KI och plugga där.

Jag och Soma har även en plan, men vi får se om den fungerar. Muhahaha! Jag hoppas verkligen att fredag blir av, lite bowling och sådant. Jag får se om Domaren kan eller om han somnar istället.

Nu ska jag skutta vidare.


Speak up!
Sanna

Härlig blogg =)

Spana in min blogg och säg vad du tycker om låten jag lagt upp :)

2009-01-28 @ 20:32:36
URL: http://sannawiberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0