Tystnadens historia.

Jag gillade inte den så värst mycket. Det är en bok som handlar om underliga sakers historia, bland annat hamburgarens, skruvmejseln men även tystnaden. Jätte konstiga saker, men ja.. Som sagt, jag gillade inte den trots att den hade sina små glimtar. En sak jag lärde mig var att man kan se på dollar-sedeln att Abraham Lincoln har munnen fylld med bomull (tror att det var det) eftersom han hade knappt några tänder.



Speak up!
Suhel

Det finns dagar då jag och du borde göra slut och aldrig mer prata med varandra, på grund av de saker vi säger till varann. Men vi går vidare. Du kallar det för "sopa det under mattan", jag kallar det för "skydda vårt förhållande". Jag älskar dig mer än något annat i detta universum. Det är dig jag vill vara med, nu och för alltid. Vi båda vet att allt kommer att bli bra men ingen av oss vet när. Därför gäller det att vi fortsätter det vi gör, kämpar för varandra. Jag vet att du får kämpa 100 gånger mer än jag, men vet du vad? Jag kommer att gottgöra det miljoner gånger om, jag lovar. Om vi inte sopar allt under mattan så kommer det förgöra oss. Låt oss ta en dag i taget, genom att skydda vårt förhållande, för att rädda det.



Du behöver inte publicera detta, det var för långt för att skicka som sms så jag skrev det här istället.

2009-01-29 @ 05:28:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0