Frågor och svar..

SVARA ÄRLIGT
1. Var någonstans på kroppen har du mest muskler -
Mina vader. Så fult!
2. Du ger mycket komplimanger till andra - Nja, väldigt sällan faktiskt.
3. Är du nöjd med ditt förnamn - Otroligt mycket.
4. Vad är det sämsta hos dig - Jag ser ner på svaga människor.
5. Vad är det bästa hos dig - Ärligheten.
6. Har du bra självförtroende - Det skiftar.
7. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Lite för mycket. Det har blivit lite mindre än förr, men det var mest för att jag saknade mina glasögon. Nu har jag dem.
8. Du tycker om att vara med killar - Det föredras, ja.
9. Känner du dina grannar - Bara Emy på våning 2.
10. Svär du ofta - Jag har börjat med det.
11. Spelar du något instrument - Nej, men skulle så gärna vilja spela piano.
12. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - Basket och hip-hop dans.
13. Kollar du dig ofta i speglar? - Om det finns speglar...

HAR DU..
1. För många vänner -
Nej, snarare få. Men jag är nöjd med det. Så svårt att hitta ärliga människor nu för tiden.
2. Förföljelsemani - Nja, inte direkt. Men man tittar bakåt två eller tre gånger när man är ute när det är natt.
3. Någon sjukdom - Ja.
4. Färgat håret -  Yupp, men försöker få tillbaks min gamla hårfärg :(
5. Egen dator - Ja.
6. Gjort bort dig rejält - Ja, såklart. Men jag har vant mig och skrattat åt sådant.

ÄR DU..
1. Snäll - 
Inte så värst.
2. Snygg - Kan hända.
3. Söt -  Såklart. :)
4. Lång - Kortis.
5. Kort - That's me.
6. Smart - Jag är inte smart, men väldigt ambitiös.. detta får folk att tro att jag är Mensa-medlem.
7. Klantig - Haha, ja.
8. Tjock - Små mullig.

BRUKAR DU..
1. Klä dig i svart -
Det händer.
2. Hata folk - Ja, men det krävs mycket för att jag ska avsky en person. En har passerat den gränsen.
3. Lita på folk - Det tar tid för mig.
4. Ljuga - Nästan aldrig. När jag väl gör det är det små vita lögner och oftast för att skydda någon annans hemlig eller dylikt.
5. Vilja dö - Nej, I'm stronger than that :)

NÄR..
1. Åt du senast -
  För två timmar sen med Domaren.
2. När läste du en bok senast - Läser nu Ps I love you och gråter till varje mening. LÄS DEN!
3. Köpte du något senast - Det var ett tag sedan.. Det klirrar inte i plånboken direkt.
4. Svor du senast - Åt Domaren som nöp mig.
5. Sjöng du senast - Då och då.

Woho! :)


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0