Planer, planer..

Att jag och syrran vill åka till Italien i september är inte direkt okänt, men nu vill vi även åka båt på hennes födelsedag. Hon blir 20 år 090909... coolt, tycker jag. :) Vi får se, men jag hoppas att dessa två resor blir av för sedan kommer det inte bli ett resande på ett bra tag eftersom jag har stora planer inför sommaren.

Nu har jag och Lara bestämt oss för en roadtrip i en hel månad, under juli månaden. Roadtripen kommer bli där hon bor såklart, men trots att det är ett u-land finns det otroligt fina områden. Jag har försökt få henne att flytta hit men hon väljer att vara kvar. Jag undrar om vår kusin Rami kan locka henne till USA... hm? Hon älskar honom, det är hennes favorit kusin.. så det kanske borde fungera? :) Men jag vill såklart ha henne HÄR, nära mig. Alltid!

Sedan blir det en liten resa till Grekland, OM Sussy har möjlighet. Vi får hoppas det. Jag och mina systrar har lovat henne att följa med till Grekland, som är hennes drömstad. Det kommer inte bli Kreta denna gång, utan jag har ett annat ställe in mind. :) Otroligt fin är den iallafall.

Sedan vill jag såklart göra en till resa, men den ska vara mer exotisk och avslappnande. Jag har ju funderat på Sydafrika, i samband med VM men Domaren räknade ut att det kommer bli rätt så dyrt. Jag är villig att lägga ut den summan, men jag vet inte hur många andra som är det. Finns det några som vill hänger jag med. Annars vill jag antingen åka till Egypten eller Thailand. :) Vi får se.




Speak up!
Andra Marina

Härligt att planera resor... :) Vart i Italien har ni tänkt?

2009-07-09 @ 17:09:01
Marina

Hej Andra Marina :) Det blir nog Rom, först och främst.. Sedan får vi se.. Beror på skolan, men har vi mycket ledighet så vill jag ta några extra dagar och kanske se Venedig.. Eller så. Får se :)

2009-07-09 @ 22:26:21
URL: http://milazlatnikova.blogg.se/
Andra Marina

Vi åker med min kör till italien i slutet av sommaren, dvs min förtjänst förståss... ;) mest södra italien, bland annat puglia (varifrån ivan kommer), sorrentotrakten (som jag tror att du skulle älska) och sedan i början av augusti kommer vi att vara några dagar i roma :)

2009-07-12 @ 20:55:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0