Åker...

Om tre dagar. Can't believe it. :) Det kommer bli otroligt roligt.

Dem senaste dagarna har varit en aning hektiska. Torsdags var det skola och jag var hemma vid tre tiden, sedan for jag iväg till Evan för hennes studentmiddag. Väldigt god mat! (Jag tror att jag har ett par bilder i min kamera som ni kommer få se senare). Efter det åkte jag och min syster hem, men vi blev väldigt sugna på att festa och därefter for jag, syrran, Evan och DJ iväg och söp oss fulla. Jag hade jätte roligt och blev en aning full. Evan och DJ har också ett par bilder från kvällen, men eftersom de reser idag lär vi nog inte få se dem än. :(

Igår var det min kusins födelsedag, och då firade alla en hel del med massa mat. MASSA MASSA! Vi åt, åt och åt. Det var sååå gott. Och roligt. Tyvärr följde inte kameran med, men men.. Sedan åkte vi hem, kollade lite på TV och somnade. Nu blir dessa sista dagar en aning hektiska. Men äh, Las Vegas är värd det! :)

Juste, dagen efter att vi kommer hem från USA kommer det bli Göteborg med grabbarna. Hej Liseberg.



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0