Mycket stress.

Det har varit en hel del dessa senaste dagarna, men jag älskar det.

Som många redan vet har jag kommit hem från både Las Vegas, tyvärr. Jag älskade det. Utan tvekan. Jag älskade det och åkte iväg med en stor klump i halsen. Jag ville jätte gärna stanna kvar där lite längre, men vi alla visste att det skulle enbart bli svårare att släppa taget. Nej, jag älskade det och mestadels på grund av människorna där. De var underbara, framför allt mina två kusiner Nizar och Rami. Thank you!

Sedan kom vi hem, packade upp alla fem väskor (vi reste med tre lätta väskor, host host..) och sedan vilade vi upp oss. Vi träffade kusiner och umgicks med vänner för att sedan åka iväg till Göteborg. Vi kom hem igår, och ja... Göteborg var roligt eftersom vi var ett stort gäng som åkte iväg. Det blev en hel del festande i Göteborg såsom i Las Vegas. Love it.

Idag har jag jobbat 8 (!) timmar, stående och utan mat! Jag ville praktiskt taget dö, men jag vet att det är värt det eftersom pengarna går raka vägen till nästa resa. Vart det än blir. Jag jobbar på Seven Eleven, vilket är väldigt hektiskt. Även natt jobb på Posten börjar på onsdag, så.. Det blir en hel del att ta sig igenom.

Ni kommer få se bilder och höra allt mer i detalj snart. :) Nu ska jag sova för jag är så sjukt trött.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0