Att vara trött på all drama.

Jag är såååå himla trött på all drama som sker. Jag är trött på att ständigt behöva försvara mig (utan någon som helst anledning!), att höra folk säga det ena och det andra och dessutom skapa allt mer förslitningar mellan mig och Domaren. Ni har gjort ert, ni har fått er vilja fram. Lägg ner verksamheten nu!

Jag är så jävla trött på det här. Jag och Domaren var tillsammans, vi hade en framtid och vi planerade. Allt är borta nu, trots att vi försökte rädda vårt förhållande flera gånger. Men det går inte, så länge det finns dessa personer inblandade så kommer det aldrig gå. Så länge Domaren aldrig vågar stå på sig, visa vem det är som bestämmer och slutar tro att ALLA är emot honom och en viss person så skulle det ha fungerat. Om han bara hade visat intresse, visat att han är där och visat att han vill oavsett vad. Oavsett ekonomin, situationen eller vad som helst. Han borde ha visat att han stod på MIN sida, att han ville vara min. Att han ville göra mig lycklig, såsom jag ville göra honom lycklig.

Jag ber er, lämna det här bakom er och låt mig vara ifred.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0