Den nya veckan.

Sista veckan av praktiken börjar imorgon. Lite ledsamt faktiskt för jag började trivas som bara den, och nu måste man lämna det och återgå till sin klass. Tråkigt? Ja. Dock vill jag bara att tiden ska rulla vidare, snabbt som attans så att det kan bli sommaren 2010 så jag kan ta ut min examen! :)

Jag vill bara ut i arbetslivet, börja jobba och tjäna pengar. Jag vill samla till min lägenhet. En lägenhet till mig, där jag kan ha min egen frizon. Jag vill kunna resa, shoppa och betala av mitt CSN lån. Jag vill vara en lärare fullt ut, känna mig som en lärare. Jag vill ha ansvaret för eleverna, jag vill ha mina egna planeringar. Åh, så mycket att se fram emot!


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0