En dag med mig.

Jag hade lovat en liten bildserie på min dag. Absolut inget spännande, men men.. Antar att det är det för några vänner. :)



Min fina rosa tandborste kom fram klockan sex på morgon!



Dags för smink! :)
Jag har en förkärlek för sådant nuförtiden.
Jag har inte SÅ mycket men det växer :)



Den håller på att ta slut!!! :(
Jag älskar I.D smink, men jag måste tänka på att
köpa lite mörkare nästa gång.
Jag blev för ljus!



Min frukost! Mums! :)
Jag vet att det inte är tillräckligt,
men jag kan verkligen inte äta mer än såhär.
Tänk på att klockan oftast är 06:20 då jag äter frukost.



Jag sitter på tåget med världens största halsduk.
(mamma har stickat den!)
Jag ser helt sliten och trött ut!
Hehe!

  

När jag kommer fram tar jag på mig mina söta tofflor och packar upp min väska!
Dessutom tar jag fram min gyllene nyckel, nyckeln till lärarrummet.



Såhär ser vårt arbetsrum ut.
Alla har varsitt skrivbord (jag fick också en!).
Bordet i mitten, med en massa saker, är där vi har möten.
Annars används den oftast som en plats för saker vi inte har ork att ta itu med.
Härligt!



Detta är mitt skrivbord med alla papper (tror att det var prov jag höll på att rätta).
Om ni kollar noga ser ni en brun liten prick på vänster sida - chokladmint! :D
Min lunch ligger även på bordet, en himmelsk god macka!



Jag, vid mitt skrivbord (:
Bilden blev inte så bra eftersom jag fick förminska den.
Bara så ni vet.



På väg hem, på bussen.



Satans kort, som kostar en hel del!!!!
Vi får dock tillbaka 75 %
Bättre än inget!




Lite av Bålsta.
Det är faktiskt otroligt fint, litet och mysigt!
Plus att ni fick se lite av min tumme! :)



Busshållsplatsen.
Här stiger jag av och tar pendeltåget in till Stockholm, hem. :)


Detta var en del av min vardag - i stora drag. Jag vågade inte gå runt med kameran och ta bilder på lektionerna jag har, eleverna och lärarna. Det är att gå över gränsen, haha! :)


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0