Fånigt, men min åsikt.

En sak jag kan störa mig på är folk som talar om för andra vad man ska göra och själva inte lyssnar på sina egna råd. Jag kan störa mig enormt på det, trots att de inte talar till mig. Irritationen finns där, hängandes över mig. Varför ge någon tips om hur man får en fast rumpa när man själv har en dallrande? Man måste ha möjlighet att se sina egna brister, förbättra dem och efter det ha möjlighet att tipsa, tala om för folk vad man kan och även kunna visa att man själv har kommit dit man är efter sina egna tips.

Jag tycker att man ska sträva efter sina egna mål främst och sedan fokusera sig på att vidarbefodra dessa "kunskaper". Nu låter detta kanske hårt men jag skulle aldrig vilja köpa ansiktskrämer från någon som har acne-problem. För hur trovärdig verkar produkten då?

Nå? Är min åsikt fånig och ytlig eller har jag en poäng?



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0