Fredagen.

Igår hann jag inte blogga alls. Det var praktik men jag slutade väldigt tidigt... Tolv. Det var jätte skönt och jag kom hem runt ett då. Jag hoppade in i duschen så fort jag kom hem, skuttade in i pyjamas och åt en sen lunch. Precis efter somnade jag i FLERA timmar.

När jag vaknade var syrran redan hemma och vi drog snabbt iväg till Hemköp för att köpa lite smått och gott för här skulle vi hem till DJ och Evan. Vi tog bilen, körde till Donken och köpte en massa mat. Det var gott som bara den och vi åt tills vi alla mådde väldigt dåligt. Det var nästan hemskt. :) Efter det bestämde vi oss för att se på en indisk film, men vilken kalibalik det blev! Några ville se (bland annat jag): Veer Zara men när vi väl la på den ville Evan byta film. Vi bytte till Mohabbatein (tror det stavas så). Vi kom hem väldigt sent och jag somnade direkt!

 

ps: vet inte vad som hände med textens stil - hm?



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0