Mini vs Oldie.

Du som liten
1. Vad hette din första bästa vän? Susanne, haha. Vi har faktiskt kontakt nu :)
2. Vad hette din första kärlek? Oh, Chad Allen som var "store brorsan" i Dr Quinn-serien. Jag var dödskär i honom och fick sedan reda på att han är homosexuell.


3. Vilken var din favorit rätt? Säkert pizza eller hamburgare.
4. Vilken var din favorit färg? Blått.
5. Vart bodde du? Hallsberg, i en massa hem. Vi flyttade väldigt ofta.
6. Vad tyckte du var det bästa som hänt? Oj, en hel del faktiskt. Älskade att vara i skogen och vår "trädgård" ute på landet. Åh, det var underbart! :)
7. Vad tyckte du var det värsta som hänt? När min lilla syster svalde en femma och fick svårt att andas. Vi var jätte små och jag blev väldigt rädd och skrek efter mamma.
8. Ville du bli när du blev stor? Författarinna.
9. Vilket godis tyckte du bäst om? Nja, glass var min grej. Alltid. Jag kunde skapa uppror om jag inte fick glass. Jag åt väldigt lite när jag var liten och mina dagisfröknar blev väldigt arga på mig. En gång vägrade jag äta maten (det var blodpudding) och då försökte hon göra mig rädd och hotade mig med att jag inte ska få efterrätten, glassen. Jag vägrade äta och när efterrätten kom in fick lilla jag vara utan. Jag satt där bland alla glada barn som åt sina glassar. Jag kollade på läraren, gav henne ett tecken som innebar att hon skulle komma. Hon blev glad och trodde att jag skulle gå med på att äta maten, men hon hade fel. Ojoj, vad fel. När hon kom fram fick hon luta sig för att höra vad jag sa, mina fina förlåtande ord. "Fy fan på dig", sa jag och vände ansiktet.



Nu
1. Vad heter din bästa vän? Jag tror att det är mina systrar, Asrin, Soma, DJ och Evan.
2. Vad heter/hette din senaste kärlek? Han heter Domaren, enligt mig.
3. Vilken är din favorit rätt? Hm.. Kinamat, pastarätter och biff! :)

  

4. Vilken är din favorit färg? Beige!
5. Vart bor du nu? Hos mina föräldrar i Jakobsberg.
6. Vad tycker du är det bästa som hänt? Mina resor till Barcelona och Paris. London väntar nu!
7. Vad tycker du är det värsta som hänt? Jobbigast har varit dem senaste månader.
8. Vad vill du bli? Jag tror att det är rätt så självklart - lärare.
9. Vilket godis tycker du bäst om? Mörkchoklad och mint! :)


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0