Några hinder på vägen.

Jag upptäckte att jag har uppsatsventilering (stavning?) både på B och C uppsatsen samtidigt. Jag vet inte hur jag ska ordna upp det och nu ser jag att vi har ett seminarium från 10:00 till 17:00 samma dag som jag åker till London. De har gjort ändringar för ett par dagar sedan och det innebär att allt hamnar i kläm.

Planet lyfter 18:40 och jag antar att det är bäst att vara där en timme före. Jag kommer alltså aldrig att hitta åka från Uppsala till Arlanda om inte jag verkligen springer allt vad jag har och hoppas på att det ska finnas ett bra tåg och sedan be för att det inte ska krångla (vilket det ALLTID gör med SJ). Eller att någon hämtar upp mig och skjutsar mig till Arlanda, direkt efter seminariumet och att min syster yster hämtar mitt bagage. Men vem har möjligthet att åka ända till Uppsala för att hämta upp mig, åka till Arlanda och sedan hem igen? Åh.. Vi får se. Allt ordnar sig, hoppas jag.

Typiskt dock att det ska ske mig när jag har planerat allt in i minsta detalj.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0