Plugg.

Idag blir det en massa plugg. Från 11-18 med syrran och Asrin. Jag måste bli klar med ett PM väldigt snart eftersom jag inte kommer ha tid under helgen. Det är bara att ta tag i saker då och sätta igång.

Jag ska hoppa in i duschen, klä på mig och rusa iväg till biblioteket tillsammans med min lilla älsklings dator. :)


Speak up!
Elin [ n e v n a r i e n ]

Ett vanligt fick jag med objektivet jag köpte av en annan tjej, ett köpte jag från cyberphoto och det kostade 200:-, två vanliga köptes hos tvspelswep.se och då kostade de bara 99:- styck... (så köp av han! haha) och de två mer speciella filter (de färgade) + ett vanligt köpte jag av en på tradera för ca 350:- tillsammans. :)

2009-03-26 @ 09:46:53
URL: http://nevnarien.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0