Skorna.

Någon (anonym) skrev nyss att skorna är jätte läckra i svart och jätte sköna att gå i. Hmmmm, jag hoppas att du har rätt eftersom de ser så fina ut på bilden. Jag ska försöka åka iväg och "träffa" mina nya älsklingar och se vad jag tycker efter det. Åh, varför älskar kvinnor skor? Speciellt högklackade. Jag kommer ha massa kläder och skor när jag flyttar hemifrån, till den grad att jag kommer ha ett helt rum för mina kläder och skor. Hihi! :)

Nej, men vad skönt att höra att skorna (dem svarta) är bekväma att gå i iallafall. Jag har precis vant mig vid att gå med högklackar och jag gillar det. Jag får äntligen vara lång, vilket jag oftast inte är. Det är en härlig känsla att för en gångs skull kunna "se ner på andra", hahaha. Åh, nu längtar jag till att få se skorna live. "Anonym", du har gjort att jag längtar återigen!


Inte blir ni tröttna av att jag publicerar denna läckerbit?


Speak up!
Mintra

De har jag också spanat in ! :D skit snygga, verkligen !

2009-03-28 @ 15:21:10
URL: http://mawongsa.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0