Vill ta foton.

Men guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud vad jobbigt att inte kunna ta bilder med sin älskade älskade älskade kamera. Jag vill, jag vill. Fan att man inte ska ha pengar, fan att det inte kom med kameran. Fan, fan, fan.

Åh, jag längtar tills minneskortet sätts in och då jävlar, då blir det massvis med bilder. Woho! Längtar som bara den, ni anar inte. Fattar ni? Jag är ägare till en Canon EOS 450D, vilket faktiskt är den bästa presenten i världen. Jag har fått världens bästa present och jag har världens bästa pojkvän.

Ja, min pojkvän. Vi är tillsammans, vi ska klara allt tillsammans och vi ska leva tillsammans tills vi blir gamla och gråa.




Speak up!
C E L I A ' S bloggliv «

Snygg blogg :)

2009-03-31 @ 18:42:43
URL: http://ceeelias.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0