Måndag.

Imorgon kommer det vara exakt två veckor tills vi åker till USA. När jag och Domaren pratade om min "situation" just nu så sa han att denna resa verkligen är välbehövlig för mig då det ger mig en chans att lägga allt åt sidan. Självklart finns problemen kvar när jag kommer hem, men då har min kropp (och mitt sinne) fått slappna av ett litet tag och kanske får nya krafter.

Idag ska jag inte göra något speciellt. Några från min kurs har skickat över sina uppsatsar och då tänkte jag läsa dem. Jag tyckte det var onödigt för mig att åka till Uppsala när jag ändå inte ska lämna in min uppsats, och nu slipper dem kopiera över en till mig.

Imorgon vill jag helst träffa tjejerna, men vi får se hur det blir. Folk verkar så splittrade. Hm?



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0