FREDAG!!!!!!

Snart helg, helg, helg, helg och heeeeelg. WOHO! Jag har inte så mycket planerat denna helg så jag tänkte (jag tänker, inget jag har bestämt mig för) att ägna denna helg åt att komma ikapp med studierna. Visst blir det svårt när jag saknar böcker men jag måste komma ihåg med många uppgifter. MÅSTE!

Jag kom ju på att jag brukar jobba på Posten och har ansökt denna jul också. Vi får se om jag får jobbet men då jobbar jag natt. Jag tänkte aldrig på alla tusentals uppgifter vi har OCH min VFU. Dessutom har jag seminarium i Uppsala vissa dagar. Jag har inte tänkt på det, fan. Så, det är därför jag funderar på att spendera denna helg med att sova och plugga.



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0