Innan träningen..

tänkte jag slänga ihop denna lilla lista.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att familjen satt samlade och firade Fars dag.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Var på praktiken.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade igenom mina uppgifter och undrade hur jag ska hinna med allt.
Det sista du sa högt: "Slyta skicka fåniga facebook-inlägg till mig!"
Det senaste någon sa till dig: "Ska du säga!!"

Vad har du druckit idag:
Loka (citronsmak). Det var ICKE gott. Sedan drack jag lite Cola.
Vad var det senaste du åt: En liten macka som jag hade gjort själv! Hurray till mig!
Vad var det senaste du köpte: En stortröja.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun.
Vad är det för väder hos dig nu: Kallt, kallt och mera kallt.

Godaste glassmaken
: Vanilj med chokladbitar!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Utseendemässigt, ja.
Sover du tungt: Nej, sover väldigt dåligt på grund av restless legs. Men träningen hjälper, ser ni! :D
Drömmer du mardrömmar: Det händer.
Favoritklädsel: Stora, mjuka kläder.. åh!

Favoritlåt just nu
: Oj, favoriterna sedan länge har ju varit "Vivo per lei" av Andrea Bocelli och Frank Sinatra låtar! LOVE! En gammal gammal gammal klassiker (det här för mig tillbaka till staden jag växte upp i, Hallsberg, där jag hade kasett band med "I swear... by the moooooon and the staaaars..")
Vad ser du om du tittar till höger: En vägg.
Vad gör dig glad just nu: Att människor är så olika, haha.
Vad ska du göra härnäst: Träna.
Humör just nu: Trött, på grund av tidiga morgonar.
Kläder just nu: Gråa pyjamaskläder. Ska snart hoppa in i träningskläderna.
Hur många kuddar sover du med:
En, och den är inte ens bra!
Morgon eller nattmänniska: Mer morgon, tror jag.
Är du kittlig: Ibland, hehe.
Snarkar du: Nej, inte vad jag har fått höra iallafall.
Äckligaste insekten: Kackerlackor. BLÄ!
Längtar du mest efter just nu: Min säng! <3



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0