Ja..

Idag tränade jag.... Och nu inser jag att jag borde ha vilat. Mina ben värker som bara den. Det gör grymt ont. Men jag har även insett att jag verkligen verkligen verkligen behöver nya träningskläder.

Det jag främst behöver är ett par extra träningsbyxor. Jag har redan svarta men ibland behövs de ju tvättas. Dessutom skulle jag vilja ha några korta byxor.








En SportsBH har jag suktat efter alltför länge. Man behöver ju även där två par styckna eftersom man tvättar dem HELA tiden.



Bild lånad från HM.

Linnen är bra att ha. Jag vill ha färger där man ser hur mycket man har svettats. (haha, jag vet att jag är äcklig). Nu har jag en svart och när den är på tvätten tar jag antingen en oversize t-shirt (gillar inte det) eller ett vanligt linne.



Jag vill även ha tröjor som är lite långärmade. Detta mestadels för att jag är för lat för att raka/vaxa under mina armhålor. Höhö! :)







Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0