Bilder från "förfesten"



Lite mat, en god jävla pizza!


Jag var sjukt taggad.


Inte världens godaste margarita
men den slank ner.



Den som kan gissa vad som är min "bröstvårta" är bäst. En ledtråd:
DJs huvud, nästa bild. :)



You see!


Fina systern!


Jag var igång, ja.



Hatten igen.
Den var en favorit.



Zina sa: Sexig pose.
Det här var allt jag kunde
komma med.



Sötaste Zina.



Jag dammsugade, haha.



Fuck you, yeah!



Fast insåg snabbt att man
ska vara glad, glad.



Mitt sanna jag, utan smink.
HAHA :)


Zina strikes a pose :P


Min söta lillsyrra!



Återigen, finaste. :)


Det finns fler bilder, på min mobil. Men det får vänta tills imorgon. Om ni orkar! :P







Speak up!
Evan.

Ni alla var jätte fina :)

2010-04-18 @ 22:11:44
Anonym

Är din kompis dj singel?

2010-04-18 @ 22:31:56
Sara

Kul med bilder :D

2010-04-19 @ 14:59:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0