Igår.

Nu är man 23 år, hehe.

Igår åt jag och min älskling på ett jätte fint ställe med JÄTTE GOD MAT. Jag och han slickade tallriken ren, kan man säga. Åh, det var så gott! Jätte mysigt också, med supertrevlig personal. Lyckat, med andra ord. Jag fick även en super super super super FIN present av honom. Sjukt söt älskling jag har! Ni får se vad det är sen :P

Efter det tog vi en promenad vid, öhm.. Någonstans i Sollentuna, vid vattnet och slottet. Det var faktiskt fint. Ni får se alla bilder sen, för jag har inte riktigt laddat upp allt.

Det var lyckad födelsedag igår. Mysig, enkel och vi två.



Speak up!
Anonym

Grattiis på födelsedagen :D

2010-04-17 @ 10:20:35
Neha

Grattis i efterskott:D

2010-04-17 @ 21:27:36
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0