Jag avslutar.

1. Jag har insett att min senaste kyss - var alltför länge sedan.
2. Jag lyssnar på - Carolina Gynning och Kissie prata om skönhetsoperationer.
3. Jag pratar med - med mig själv, djup diskussion i huvudet.
4. Jag älskar/tycker om - min familj, min pojkvän och vårt liv tillsammans.
5. Min bästa vän är - mina systar, mamman och självklart Domaren.
6. Min första riktiga kyss - fick jag när jag var stor och mogen för det, hahahaha..
7. Jag avskyr när folk frågar - privata frågor som de VET att jag inte kommer svara på.
8. Kärlek är - något som finns i några bråkdelssekunder. Det gäller att fånga dem.
9. Någonstanstänker någon på - mig och mår bra.
10. Jag kommer alltid att - älska vissa människor. Oavsett vad.
11. Jag är hemligt förälskad i - min drömman.
12. Sist jag grät var - när jag fick veta att folk hatar mig, när de inte ens känner mig.
13. Min mobiltelefon är - en stor del av mitt liv.
14. När jag vaknar på morgonen - stänger jag av alarmet och hatar att jag ens lever.
15. Innan jag går och lägger mig - tar jag av mig pyjamas byxorna, haha. Älskar att sova halvnaken.
16. Just nu tänker jag på - alldeles för mycket.
17. Bebisar - är något jag längtar vansinnigt mycket efter.
18. Idag har jag - jobbat och väntar på maten. :)
19. I kväll ska jag - ta det lugnt och kanske plugga lite lite lite...
20. I morgon kommer jag - skjutsa syrran till Arlanda klockan 04:50!!!!
21. Jag vill verkligen - ha vissa människor i mitt liv, och vissa vill jag ska försvinna ur mitt liv.
22. Just nu känner jag att - det har blivit för mycket, av allting.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0