Onsdag.

Jag har SÅ mycket att göra.. Får lite panik.

- jobbar heltid och det innebär: mycket planering, spring hit och dit, arbetschemor etc.
- Geografi, jag har en uppsats på tio sidor att skriva PLUS att det var en fråga på en gammal tenta som han vill att jag ska förklara mer på. ÅH!
- Religion C, jag ska ju bli klar med den innan sommaren och måste fixa några små detaljer han har bett mig att fixa.
- Examensarbetet, det finns en hel del kvar och jag som ville vara helt klar till söndag. Knappast.

Jag pluggar mer än hundra procent, jag pluggar trehundra procent. Eget val, jag vet. Jag jobbar heltid, det vill säga hundra procent. Jag är alltså på hög varv, fyrahundra procent för att vara exakt. Usch och fy!

Jag MÅSTE bli klar med allt INNAN april är slut eftersom maj är fööööör hektisk. Nu vet jag inte om jag fortsätter jobba heltid under maj också men det hektiska är att min kusin gifter sig så det kommer vara en dröjs av kusiner här, som springer fram och tillbaka. Kul, men stressigt. Så, ja. Det är nog dags för mig att ta tag i allt. Typ.

Någon som kan hjälpa?


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0