Söndag.

Imorgon börjar jobbet - dvs, rutiner. Lite småskönt faktiskt. Jag har tre veckor kvar på jobbet sedan är det enbart examensarbete. Sedan EXAMEN!

Igår var en händelserik dag. Jag orkar inte med tjafs hit och dit. Jag vet vad jag hörde och inte hörde, men ja. Vissa kan inte stå för vad de säger men det är förståeligt. Man vill skydda andra. Men när det är min syster som for illa så vill jag såklart skydda HENNE. Jag är iallafall glad att vi redde ut vissa saker men några av våra vänner. Nu vet man mycket mer än innan iallafall. Det finns dock en person som jag vill ska få sin bestraffning. Jag hoppas han får lida ordentligt! Eller, jag VET att han kommer få sitt straff. Inte från oss, inte från andra. Utan från Gud.

Idag ska jag bara sitta och planera undervisning. Och skriva lite i mina egna studier.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0