Tidsfördrivning.

Nämn något som gjorde dig glad igår:
En lite putte sak.
Det sista du sa högt:
Händer alltid oss.
Vad har du i din jackficka just nu:
Nycklar till skolan.
Vad var det senaste du åt:
En korv (DJ, sukta! haha)
Vad var det senaste du köpte:
En beige skinnjacka.
Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon:
Kristendomen, ortodox.
Vad är det för väder hos dig nu:
Kyligt. Ge mig värme.
Drömmer du mardrömmar:
Nej, inte så ofta. TACK FÖR DET! :)
Vem ringde du senast?
Öhm, kommer inte ihåg. Har inga pengar så jag kan typ inte ringa.
Vad står det på ditt 33:e mottagna sms?
"Svara"
Hur mycket pengar har du?
288 kr på kontot. I'm a rich bitch.
Favoritlåt just nu:
Den där Edward Maya något..
Vad gör dig glad just nu:
Längtan efter min lön.
Vad ska du göra härnäst:
Skriva lite på min geografi. Skriva klart mitt PM.
Vem vet mest om dig?
Mina systrar, Domaren.
Vem vet du mest om?
Min syster (lillsyrran är lite hemlighetsfull) och Domaren vet jag rätt så mycket om.
Vem berättar du allt för?
Domaren och familjen.
Höger eller vänsterhänt:
Höger.
Humör just nu:
Trött.
Kläder just nu:
Vitt linne och gråa pyjamasbyxor.
Sommarplaner:
Resa, men såsom det ser ut nu verkar det bli en aning konstigt. Men jag vill resa! Jag MÅSTE resa.
Hur många kuddar sover du med:
En.
Spelar du något instrument:
Nej, tyvärr. Vill dock lära mig.
Morgon eller nattmänniska:
Morgon. Jag somnar anywhere innan ett.
Är du kittlig:
Nja, ibland.
Snarkar du:
Nej, sover tyst som en mus.
Äckligaste insekten:
USch, allt, allt.
Längtar du mest efter just nu:
Värme, sol, bad, semester.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0