Brist på annat..

Allmänt:
Namn: Marina
Hårfärg: Bruntrött.
Längd: 1.60
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Kär: Ja.

Har du under den senaste månaden ..
.. Druckit alkohol: Jag räknar juli-månaden och då svarar jag ja.
.. Rökt: Nej. 
.. Knarkat: Nej.
.. Shoppat: Ja.
.. Skejtat: Nej.
.. Bakat: Faktiskt, ja.
.. Stulit något: Öhm, nej.
.. Motionerat: Beror på vad man menar med motion.
.. Solat: Ja.
.. Haft sex: Fullt upp dygnet runt.
.. Tappat bort saker: Faktiskt.

Antal
.. Människor du skulle ge ditt liv för: Familjen, några till..
Piercings: Inga förutom de i öronen och tror fan inte de är hål längre
.. Tatueringar: Snart, snart, snart..
.. Syskon: Två.
.. Saker jag ångrar: Massor.
.. Förhållanden du haft; Två seriösa, resten var bara tidsfördrivning (som morsan så fint kallar det)

Gott & Blandat:
Pepsi eller Coca Cola: Pepsi max och inget annat.
McDonalds eller Burger King: Måste tyvärr säga Donken.
Adidas eller Nike: Spelar ingen roll.
Choklad eller vanilj: beror på.. men antar att vi menar glass och då älskar jag VANILJ.
Kärlek eller sex: Båda måste finnas för att fungera, eller?
Tacos eller pizza: Pizza.
Läppstift eller läppglans: Läppstift. Glanset är bara jobbigt..
Buss eller bil: Bil. Hej miljö!
Cider eller öl: Cider.

Ärligt: 
Svär du: Yupp, riktigt fula ord.
Sjunger du: Det händer men folk ber mig att hålla käften titt som tätt.
Duschar du varje dag: Ja.
Kommer du överens med dina föräldrar: Ja, men ibland brakar det loss.
Tuggar du tuggummi: Oftast.
Plattar håret: Typ en gång per år..
Gråter du: Det händer.

Har du någonsin ..
.. Blivit nedslagen: Nej.
.. Ångrat ett sex: Nej.
.. Druckit whiskey: Ja.
.. Kissat ner dig: Säkert, när man var liten och töntig..
.. Ljugit om din ålder: Nej.
.. Bråkat utan anledning: Oh, many times. Hej mens!
.. Kallat dina föräldrar cp: Nej.
.. Varit uppe 24 timmar: Oh ja!
.. Varit i USA: Ja! :)
.. Åkt helikopter: YES, kan svara JA på det där tack vare min underbara kusin Nizar :)
.. Åkt limousine: Nej men snart.. Snart hörrni! :)

I framtiden:
Namn på barn: Vill behålla det mellan mig och Domaren.. men något med V för flickebarnet.
Hur vill du dö: Utan att känna något, att somna in.
Vad vill du bli när du blir gammal: Är redan det jag vill bli: Lärarinna. Men skulle inte bli ledsen om jag "råkade" bli författarinna också. :)
Hur vill du gifta dig: Bara kyrkan, snabbt och enkelt. Inga människor, inget krångel.
Vart vill du bo: Irland/Skottland, eller där det finns massvis med natur, hav, lugn.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0