Tidsfördrivning.

Nämn något som gjorde dig glad igår:

Att Alex valde att bli medlem på SATS.

Vad gjorde du kl 08 imorse:

Låg i sängen och tänkte på allt mellan himmel och jord.

Vad gjorde du för 15 min sedan:

Kom hem efter att ha varit ute och käkat med lillsyrran.

Det senaste någon sa till dig:

Min syster, vi pratade om vissa saker.

Vad har du druckit idag:

Vatten och Cola.

Vad var det senaste du åt:

En kebabtallrik med extra vitlökssås. Mumsfilibaba.

Vad var det senaste du köpte:

En oversize tröja från Monki. Alex ville döda mig eftersom alla mina kläder är storlek L. :)

Vad är det för färg på din ytterdörr:

Trä.

Vad har du för väder hos dig nu?

Kallt... äkta höstkänsla.

Godaste glassmaken:

Vaniljglass med chokladbitar i. Billigt också, tio kronor :)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Ja, det tror jag. Utseendemässigt.

Sover du tungt:

Ja, ibland. Beror på om restless legs känner för att störa mig eller inte.

Drömmer du mardrömmar:

Jag drömmer knappast. Eller, jag kommer aldrig ihåg dem. Efter att ha sett inception så vill jag så gärna drömma :)

Trivs du med ditt jobb:

Jag ÄLSKAR mitt jobb. Utan tvekan, utan att ens blinka.

Favoritklädsel:

Stora kläder, så är det. Men visst gillar jag att klä upp mig en aning då och då men annars är det bekvämt före allt annat.

Favoritlåt just nu:

En massa... Ingen speciellt sådär direkt.

Vad ser du om du tittar till höger:

Vårt spritförråd.

Vad gör dig glad just nu:

Mitt jobb och träningen.

Vad ska du göra härnäst:

Göra mitt jobb, lära mig så mycket som möjligt för att kunna bli en duktig lärare och träna.

Höger eller vänsterhänt:

Höger.

Humör just nu:

Småtrött. Jag vill gå tillbaka till jobbet. Hatar att jag bara jobbar 50%.

Favoritgodis:

Mintkakor.

Kläder just nu:

Svart linne med stora gråa pyjamasbyxor.

Hur många kuddar sover du med:

En.

Spelar du något instrument:

Nej men jag skulle älska att få lära mig något. Helst piano.

Morgon eller nattmänniska:

Morgonmänniska.

Är du kittlig:

Ja, ibland.. Ibland kan jag faktiskt stå emot. Är det normalt?

Snarkar du:

Nej, jag är väldigt tystlåten och rör mig knappt när jag sover. Dvs, när jag INTE har Restless legs för då jävlar, då rycker jag till 23 ggr/minut.

Stjärntecken:

Väduren. Bästa tecknet som finns och sjukt likt mig, faktiskt.

Längtar du mest efter just nu:

Att få resa någonstans.



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0