LYCKLIG!

Jag läste igenom Metro och vad ser jag? En bild på Bocelli och information om att han kommer den 11 april!!!!! JAG BLEV SÅ ÖVERLYCKLIG. Ville bara kyssa människorna runtomkring mig! Åh.. tyvärr är biljetterna jätte dyra och jag vill ju såklart ha bra platser. Jag har aldrig varit på en konsert och jag har alltid sagt:
"Om jag ska gå på någon konsert så ska det vara antingen Frank Sinatra eller Andrea Bocelli!" och nu... NU kan det bli verklighet. ÅH!

Jag ska spara pengar fort för jag tror man måste köpa biljetterna redan nu nu nu. Åh! Jag ska försöka bjuda med Domaren för jag vill inte gå ensam. Åh, Bocelli!! Jag kommer sitta där och dö av lycka!



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0