Back on track..

Hemma igen och det känns som om jag borde jobba på mitt PM som mååååååste lämnas in imorgon. Det är för min religion C och ja, han har bett om den ett tag. Problemet är att jag har inte letat så mycket i böcker utan vill helst använda my oldies men men.. Han är SÅ mycket bättre än min förra handledare så jag ska nog gräva lite bland allt skit jag har samlat på mig och jobba lite.

Work it, baby.

Ps. Jag hatar en viss affär som skulle fixa Domarens "julklapp". Jag fixade allt i början av december(!) och de sa att det skulle hinna ordnas till dess och ja, nu går det inte. Jag bad dem att skita i allt för jag tänkte inte ta det här och sedan bankade jag på bordet (inte riktigt så men nära!). Nu måste jag bara leta efter denna present någon annanstans och det känns så FÅNIGT då julen har passerat och påsken väntar på oss. Blir så arg att vissa företag INTE kan hålla vad de lovar.





Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0