Brudklänningar..

Det var faktiskt skoj att kolla på bröllopsklänningar och JA, hon köpte!!!!!! :) Jag tänker inte visa den här på bloggen eftersom hon inte vill att folk ska se den och jag tycker inte heller att det är en bra idé att lägga ut den. Men självklart ska ni få se lite bilder.. :)



En klänning som hon provade.
Den var fin men ja, inte det hon sökte efter.




En annan klänning..





Här betalar kusinen min sin bröllopsklänning!
Jag kände att jag borde dokumentera! :)

Det fanns väldigt fina klänningar och hon provade på ett par styckna.. Men ja, hon fann ju den hon ville ha till slut. Ni kommer få se den på hennes bröllopsdag såklart! :)

 



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0