Hata skola.

Jag har (kan) inte plugga(t). Vet inte vad det är med mig. Jag har allt framför mig men.. jag börjar göra massa annat. Som att glo på mina tår. Utan att skämta, glor på mina tår! Jag har inte pluggat idag och jag pluggade inte heller igår. Imorgon kommer jag knappt hinna då jag ska träna, handla lite småsaker som är viktiga, äta, fixa till mig och dra på festen, vår julfest då. :( Me=sado. Muy muy... Men ska jag göra denna quiz först :)

Namn: Marina

Kallas för: Mar, av de flesta.

Stjärntecken: Väder.

Höger eller vänsterhänt: Jag är högerhänt men kan skriva med vänstern (fast inte lika fint som högern då)

Piercingar: Hål i öronen..

Tatueringar: Vill jätte gärna ha en speciell tatuering och jag SKA få det.

Längd: 1.60 :)

Skostorlek: 36.

Hårfärg: Brunett. (fast har färgat tillfälligt svarthårig.. hehe)

Fräknar: Nej men jag tycker det är SÅ gulligt.

Motto: "Lev så att du inte ångrar när du är 80 och sitter på din veranda och tänker på din historia". Det är egentligen mitt eget motto.. men ja, det är mitt livsmål. Min mening med livet, hehe :)

Kär? Of course. I min älskade älskade Domare och jag är helt förälskad i vårt förhållande som blomstrar för fullt nu. Jag bara bubblar av glädje! :)

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, ibland. Jag kommer aldrig vilja flytta från Sverige men något varmt land skulle inte sitta fel vissa dagar.

Tycker du att du är attraktiv?
Ibland anser jag det, ja. Ibland är det totala motsatsen.

Dricker du? Allt. Är en alkohol-svamp.

Röker du? Nej, hatar hatar hatar det. Så jävla äckligt!

Vilket schampo använder du? Dove.

Vilken parfym använder du? Alltid Laura. Åh.. love it. Inser dock att jag måste ändra doft då och då men den är så GOD.

Vad är du rädd för? Trånga utrymmen, att någon i min närhet dör, att jag inte kan få barn och mörker. Jag är även jätte rädd för hundar, övergångsställen (har fått för mig att jag ska dö när jag går över en sån och bli överkörd av en bil..) och sedan spärrarna vid tunnelbanorna. Men annars är jag grymt modig, haha..

Gillar du att tvätta? Jag har testat men det sitter inte. Tyvärr.

Gillar du berg- och dalbanor? Såklart!!!!!! Give me, give me. (Ser ni? Jag må vara rädd för små skithundar men ge mig berg- och dalbana eller bungy jump and I'm on. Jag är så konstig.)

Senaste…

Filmen du hyrde? Snuten i varuhuset..

Filmen du köpte? Moulin Rouge till syrran.

Låten du hörde: When we were kids med Ludacris.

Låten du laddade ner? Vet inte.

Personen du ringde? Domaren.

Personen som ringde dig? Domaren :)

TV-program du såg? Kollar inte så mycket på TV så jag kommer inte ihåg.

Person du tänkte på? Domaren :D

Favorit…

Låt: Andrea Bocelli & Laura Pauisini - Vivo per lei och såklart Frank Sinatras låtar som "Singing in the rain", "Moonriver" och många många fler. Gammal favvis är också "I Swear" av Boys II men (fast det är tydligen inte dem som sjunger det)

Sak att göra: Plugga, fan.. :(

Sport:
Spinning, dans och träning. Woho!

Dryck: Jag tror det är en iskall Pepsi Max. ÅH!

Kläder: Beror på mitt humör.. :)

Film: Skönheten och odjuret. När jag var liten låtsades jag vara Belle för hon var brunett, vilket jag också var. Jag var typ den enda svartskallen i hela min skola så jag blev väldigt glad när Belle var brunett, haha.. Och dessutom är hon tuffing (inte som Snövit, största mesen så jag räknade inte in henne i min låtsasvärld)

Bil:
Inte värsta grejen för mig!

Serie: Ally McBeal, för hon är lika knasig och virrig som mig. Utan överdrift. Fast minus att se hallucinationer för det gör jag inte. Jag lovar.. *tittar drömmandes bort på ängelns vid soffkanten* - torris.

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Oui, det har jag. Folk tror inte på mig men jag är känslig.. Långt inne finns det en känsla.

Gråtit över en flicka? Hehe, nej.

Ljugit för någon? Säkert, fast jag är väldigt dålig på det.

Varit i slagsmål? Ja, haha. Inget jag är stolt över men man var ju liten som en gurka och ville försvara sig mot idioter. :)

Blivit arresterad? Nej, faktiskt inte.

Träffat någon från internet IRL? Ja, faktiskt.

Antal…

Gånger du varit kär? Jag faller för allt och blir kär - pojkar, flickor, skor, filmer, drömmar.

Gånger ditt hjärta brustit? Den är hel och fin tack vare Domaren och bara Domaren <3

Hjärtan brustet på grund av dig? Ja, fast det struntar jag i nu för i slutändan var det grymt värt det.

Tjejer du kysst? Två. Lesbisk-varning på mig.

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Öhm.. DJ, Sev, Serkanovic och Evan. Fyra. Har ju korta samtal då och då med andra men ja, räknar nog in dessa fyra krabater.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Två gånger tror jag. En gång med Göran Persson. Det ni! (asgarvar över hur jag och resten måste ha sett ut, hahahaha)

Senaste…

Boken du läste? Dan Brown senaste som var så dåååålig! (iofs räknar jag inte kurslitteratur till min bajskurs för då hade vi alla dött här av alla svordomar jag skulle skriva ner!)

Personen du fick e-mail av? Kursansvarige för AUO III, som sa att hon var ledig fram till 7 januari. :(

Personen du fick brev av? Long time ago, baby men det måste ha varit min finländska vän Marina :)

Personen du fick sms av? Syrran, som kommer få stryk snart av många olika skäl!

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Hela tiden.

Saken du köpte?
Mina älsklings-krämer!!!

Vad har du gjort idag?
Lekt med Steffy, tagit foton av Steffy, vaxat mig, duschat, försökt plugga, gått till mormor och träffat kusiner, kommit hem, ätit, försökt plugga igen, fortsatte att "vaxa" småhårstrån med maskin, noppade mina ögonbryn och nu sitter jag här. Hojhoj!

Brukar du svära mycket? Ja. Tyvärr gör jag det. Inte i bloggen (fast på senaste tiden har det blivit en hel del) men ojoj, när jag blir arg så blir det riktigt riktigt fult!

När stiger du upp på morgonen? Beror på vad jag har att göra. Imorgon är det klockan 10:00.

Vad har du på dig? Gråa pyjamas. mys!

Vad ska du göra ikväll? Fortsätta skriva här en liten stund, snacka med syrran, låtsasplugga lite och sedan zzzz...

Vad är du allergisk mot? Människor, på riktigt. Vissa människor stör mig för mycket.

Var har du ont?
Ryggen. Min mormor har bättre rygg än mig, jag lovar. Hon kan sitta hur hon vill, jag måste anpassa mig efter skitryggen.

Använder du hårspray? Sällan.

Kan du stå på händer? Nej men jag skulle vilja. Bara för att. Jag försökte när jag var liten men det slutade alltid med att jag hamnade på rygg (hej slampa haha) så jag gav upp efter si och så fem försök..

Håkan Hellström eller The Ark?
Ingen. Ain't mah thaaaang.

Salt eller socker? Allt, allt..

Gillar du ketchup?
Ja, såklart. Älskar korv med bröd och MYCKET ketchup. (magen kurrar)

Är du glad nu? Ja, är jag väl. Fast jag borde inte vara det då ett U väntar mig och med den en omtenta. Blä!

Var du glad igår? Ja, det var jag väl. Hade mycket att göra då och det gillar jag.

Vad dansar du till? Nästan allt, faktiskt. Ge mig lite sprit och jag kan bli världens duracell (stavning?) kanin.

Stockholm är… ? Där jag känner mig hemma.

Göteborg är… ? en trevlig plats.

Kan du sjunga? HAHAHAHAHA.. Absolut INTE! Pappa tycker bokstavligen synd om Domaren som kommer få leva med min röst resten av sitt liv. Jävla föräldrar, de ger mig dåligt självförtroende.. Jag låter ju grymt bra i duschen ju! :)

Spaghetti eller makaroner?
Båda, de smakar ju lika.

Land du vill besöka
? Varenda jävla land jag har tillgång till. Ge mig, ge mig, ge miiiig! Jag älskar länder, kulturer och resa. I love it!



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0