Imorgon.

Jag har blivit duktig på det där ordet.. "Imorgon". Hm.. Jag måste börja sätta fart med pluggandet. NU. Genast!

Jag har iallafall glömt att berätta om min date med DJ, hallå! Den var super. Först gick vi runt i Kista och jag köpte en jätte fin ljusblå klänning och en rosa dagbok (ja, en dagbok yeeeeey!). Sedan åt vi kina-mat som INTE var god. Vi skuttade vidare och köpte en MASSA godis och då menar jag en massa... Maltesers, gifflar (som vi dödade på två sekunder!), något att dricka och Japp. Ojoj.. Detta var typ fem minuter efter maten.

Filmen var väldigt bra!!!! Jag gillade den skarpt men... paret brevid mig störde mig så sjukt mycket. De hånglade (och en annan sak till som jag inte vill nämna här men det har något med att hans hand inte alltid var synlig och hon var alltför exalterad!) och det var så ÄCKLIGT!!!!!!! Jag ville dö, på riktigt. Jag förstår att man vill mysa med sin älskling men vad fan... Hålla på med sånt när en människa sitter två mm bort? Seriöst!!!! Jag och DJ satt och skrattade till slut, speciellt när tjejen fick världens utskällning (två gånger också!) av tjejen framför henne på grund av att hon rörde sig för mycket (man behöver inte ens undra varför hon sprattlade som en fisk!)

Ja, det var min date. Hahahaha..



Speak up!
Anonym

Kan du inte visa upp din klänning?

2010-01-27 @ 14:43:13
Diana - Gravid ♥

Fin blogg du har! =) Kolla gärna in min. Har en tävling som jag tror att du skulle gilla i samarbete med Vilda Victoria på 300 kr. De säljer namnsmycken, barn och babykläder, inredning, klockor, kitch, barnsmycken, leksaker och mycket mer så tror att du skulle gilla tävlingen! =) Kram, Diana

2010-01-28 @ 19:25:30
URL: http://dianasblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0