Måndag.

En ny start på veckan. Egentligen skulle det ha varit min första dag på min VFU men de har inte hört av sig och jag vet ingenting. Hoppas de hör av sig innan tolv annars måste jag ringa dem och en massa för ja, man vill ju inte missa alltför mycket och det känns jobbigt att inte veta vad man ska planera. Well, well.. Det ska nog bli skoj.

Jag gillade min nya header faktiskt. Jag gjorde den själv på photoshop eftersom jag använder min systers dator för tillfället. Min rosa är hos Domaren, vi får väl se när jag får tillbaka den. Jag skulle behöva den, rosan alltså, till min praktik då det hade varit bra om jag fick sitta och jobba med den där.

Aja, nog snackat. Jag är sjuk.


Speak up!
Anonym

Din header är jätte fiin!

2010-01-25 @ 20:54:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0