Några bara..

Ni får några "för-bilder" nu.

Såhär ser det ut innan tre tjejer ska dra ut, haha! :)
(min klänning är den rosa, yey!)

Lillsyrran - Sjukt snygg bild (och självklart tog jag den!)

Syrran - stänger av datorn!

Mina systrar - all kärlek till dem.

Fler bilder på mina fina systrar, haha!

Haha.. Det här är anledningen till varför jag sällan är med på bild.
(men jag försökte fixa håret, faktiskt..)

HAHAHAHAHA!

Ser ut som om jag har häng-tuttar! :)
Framtids-bild.





Speak up!
Valentina

Din lillasyster bör bli modell, hon e värsta fotogenisk o ser skitbra ut! =) Föressten ser de inte alls ut som om du har hängpattar, klänningen e skitsöt o du passar perfa i den! =) Märks det att jag är snäll idag? haha!

2010-01-06 @ 15:24:38
URL: http://inow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0