Ojoj..

Var på träning och det var tydligen en ny brud som skulle träna. Hon stod självklart framför mig och viftade på sin rumpa. Hon var sjuuuukt snygg med assnygg kropp (det gav mig motivation att skutta som fan på den där brädan!) men fan vad hon var dålig. Inget illa menat, jag var själv nybörjare och stod och tittade som ett jävla fån. Men den här bruden kunde inte ens titta runt och se att hon gjorde fel. När man skulle "jogga" på brädan (kan tillägga att den gungar lite lätt för balansen) så stod hon och vrickade på rumpan! Så sött och jag kunde inte sluta skratta.. fan, hoppas hon inte märkte fast hon verkade ha självdistans för hon skrattade för sig själv när hon kollade sig själv i spegeln. Well well.. :)

Jag har börjat med tentan i Geografi (skjut mig!) och jag ska snart snart snart börja med religion C. Jag har börjat lite lite lite men men.. Hahahaha.. Jag är så trött.




Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0