Woho!

Idag var första skoldagen och den var helt okej. Fick reda på att om jag hade skrivit min B-uppsats i riktning mot didaktik/skolrelaterat hade jag inte behövt skriva den nu och därmed tagit examen OM TIO VECKOR! Fattar ni huuuur besviken jag blev på mig själv och min fula b-uppsats om Kleoopatra? Aja, bara tuta och köra! :)

Jag var hos Elena och Sperta idag och lånade en svart spetsklänning från Elena som jag ska ha på fredag. Lilla Christel (tydligen stavas hennes namn Kristell men men) ska ha "snenije" som vi då brukar ha när ungen har fått sin första tand. Jag tog på mig den och den blev faktiskt bra, fast såklart var den snyggare på Elena med hennes sexiga ben. :) Men men, får se om inte den är för fin eller om alla andra ska ha på sig sådär.. Vet inte.



Här är klänningen med söta Elena :)



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0