Countdown

Nio sista:

Sista alkoholdrycken: Den där kvällen då jag blev utslängd från Collage, haha..
Sista bilfärd: Idag, när jag kom hem från jobbet.
Sista filmen du såg: Soraya M.
Sista ringda telefonsamtal: Morsan...
Sista bubbelbadet: Oh, Las Vegas baby!
Sista spelade cd: Igår, gamla Las vegas-CDn vi fick av Sussy!
Sista kyss: Oj, ett tag sedan. HÖHÖ!
Sista gången du grät: Igår eller förigår..
Sista måltiden: En belgisk choklad.

Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar? Faktiskt inte.
Blivit arresterad? Nej, är snäll.
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja. Sånt händer faktiskt.. utseendemässigt då. :)
Varit på tv? Ja, faktiskt. När jag spelade Samba.
Fått ditt hjärta krossat? Ja, sånt händer väl alltid.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej, det har jag inte gjort.
Haft ett one night stand? Nej!
Busringt till nån? Haha, ja.. när man var ung. 

Sju saker du älskar att ha på dig:

1. Mina svartvita skor
2. Oversize tröjor.
3. Tights.
4. Klänningar.
5. Mitt armband.
6. Tofs.
7. Sköna byxor.

Sex saker du gjort idag:

1. Frukost.
2. Kopierat upp åttornas prov.
3. Fixat arbetsschemor till olika klasser.
4. Bett en elev att strippa om han så gärna vill visa sitt könsorgan.
5. Duschat
6. Tagit på mig lite fint..

Fem favoritsaker:

1. Ett halsband jag fick av Domaren.
2. Ett smycke från mamma när jag blev 18.
3. Min bibel.
4. Mitt halsband från Lara.
5. Thomas Sabo armbandet från Domaren.

Fyra personer du kan berätta allt för:

1. Syrran.
2. Lillsyrran.
3. Mamma.
4. Lara.

Tre val:

Svart eller vit? Svart.
Sommar eller vinter? Sommar.
Choklad eller chips? Choklad. (fast.. chips med dip är ju så gott!)

Två saker att göra innan du dör:

1. Rest till Chile, Irland och Skottland. 
2. Skaffat barn.

En sak du ångrar:

1. Att jag var svag en gång i tiden.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0