Jag som liten..



Speak up!
Evan

Alltså hur kan du lägga ut en sån bild när du vet att jag kommer äta dig dåå :( sååå gullllig varför kan inte du vara liten mar...HAHAHHAHA

2010-05-13 @ 14:09:37
Marina

när jag ploppar fram ett flickebarn inom snar framtid så får vi väl hoppas att hon liknar mig (host, host) för att du ska få leka med henne. Du kan ha henne, i timmar, dagar... HAHA! :)ät, bit.. vad du vill!

2010-05-13 @ 16:29:58
URL: http://milazlatnikova.blogg.se/
Evan

ÅÅÅÅå fösrta gng ngn säger till mig att jag får äta och bita på bebiiis :D okey mar snälla ploppa ut ett barn snabbt hihi jag ska vara med henne varje dag om hon är kopia dig HAHAHHA wieee vad gullliig.

2010-05-13 @ 17:39:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0