Min helg.

åh, min helg har varit stressig men otroligt rolig!

I fredags var vi ute och firade ZinaBina, på Lobby. Det hela började på ett ställe där jag drack jätte gott rött vin, allt för härligt! Sedan fridays med lite mat och en sång för Zina. Sedan blev det Wok me (haha) där vi shottade som fjortisar och sedan Lobby där jag fick magmuskler av all skratt. Zina är underhållande på fyllan! :)

Lördags hade vi dop. Lilla Lara. Bilderna har hennes pappa tagit så jag får vänta tills jag får mitt minneskort. Hon är för söt! :) Efter dopet drog vi ut till Sturecompaniet och festade loss där. JÄTTE MYCKET FOLK men men.. Det gick att studsa runt. Det var faktiskt kul.

Idag träffade jag Soma, Asrin och Mariam (plus Adam) och käkade lunch/fika. Nu är jag hemma och måste nog jobba lite.

Slänger in lite bilder. Laras dopbilder kommer upp senare. Lyckades knäppa två riktigt snygga, en på henne själv och en med hennes gammelmormor! :)

 



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0