ÅH!

DITT LIV
Vad heter du? -
Marina
I mellannamn? - Har inget. 
Vart bor du? - 
Jakobsberg.
Trivs du där? - Ja, oerhört. Här vill jag stanna.
Brukar du läsa horoskop? - Nja, inte ofta.
Har du körkort? - Yepp, två år nu. Hejdå prövning :)
Favoritdjur? - Fiskar, haha.
Vad spenderar du dina pengar på? - Böcker, krämer, mat.
Festar du? - Japp, men inte lika ofta som jag skulle vilja.
Brukar du bli för full? - Ja.
Antal kuddar i sängen? - En.
Kan du baka bullar? - Nja, jag tror det. Var så länge sedan man bakade.
Bläck eller blyerts? - Bläck. Ska man rätta är det rött bläck som räknas, haha.
Mc donald's eller burger king? - Tror jag måste svara.. Eller, vet inte. Båda har sina för/nackdelar.
Är du allergisk mot något? - Får ont i näsan och svårt att andas vid damm och nötter ger mig "kliande känsla" i näsan.
Äger du ett busskort? - Nej, åker ju bil till jobbet. Lat.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Dricker inte mjölk om inte det är tre kilo oboy i den.
Hur ser du ut idag? - Gråa pyjamasbyxor som är världens skönaste, vitt linne.
Nästa mål i ditt liv? - Få tillsvidareanställning, egen lya och tjäna bra.
Vad såg du senast på tv? - Nyheterna, i morse.
Hur svarar du i mobilen? - Ja, hallå?
Vem ringde dig senast? - Mamma.
Vad sa den som ringde? - Vad ska jag laga för mat idag?
Antal timmar sömn inatt? Alltför få. Jävla restless legs. Tränade inte idag så det kommer komma idag med.
Sov du ensam? - Ja, kommer nog vara så ett bra bra bra bra tag.

SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng:
Steffy.
Såg dig gråta: Oj... mina systrar och DJ. SHIT vad länge sen jag grät!!
Fick dig att gråta: Orättvisa?
Du gick på bio med: Serkanovic.
Du gick på stan med: Det var tusen år sedan så..
Skällde på dig: Mamma, för att jag vägrade skjutsa henne till en vännina som bor tio minuter härifrån. Latheten hälsar att han vill ha tillbaka sin lathet!
Skickade ett e-mail till dig: Uppsala Universitet. Assholes.

HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? -
  Ja.
Bråkat med ditt husdjur? - Jag kunde bli arg på mina fiskar, ja. Ojoj vilket jävla liv det blev. :)
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - JA! Flera gånger!!
Tar du droger? - Kärleken är min drog. HAHAHAHAHAHAHAHA! Nej, kommer inte göra det heller.
Vad är du mest rädd för? - Förlusten av de jag älskar.
Vilka kläder sover du i? - Sover i tajt linne och trosa. Älskar att känna lakanet mot min hud, hehe.
Vart vill du gifta dig? - Ja, om den dagen kommer skulle jag vilja gifta mig väldigt enkelt och helst i naturen.
Vad hatar du verkligen? - Jag hatar mycket men jag tycker inte man ska lägga energi på sådant. Jag ogillar skarpt när folk är oärliga. Alla gör misstag, få står för dem.
Kör du bil? - Ja, onsdag-fredag. Jävlar.
Har du ett jobb? - Onsdag-fredag jobbet, sen lite annat. Är ju busy woman.
Gillar du att ha folk omkring dig? - Ibland, ibland vill jag bara vara själv.
Är du ett hälsofreak? - Absolut inte. Men jag tränar, mestadels för att jag tycker det är skoj och... att jag kan då äta som en jävla gris och inte ångra det :)

STUFF

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? -
 Nej.
Är du ensam nu? - Är i vardagsrummet och tittar på min irriterande lillsyrra med sin fula musik.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - Vet inte..
Vill du gifta dig? - Någon gång, ja visst. Men det är inget aktuellt just nu.
Vill du ha barn? - Absolut, men jag vill helst ha ett äktenskap först. Så, det lär nog ta tid men barn, det ska jag absolut ha. Det bästa som finns.

FAVORIT

Rum i huset? - 
Har inget favorithus i det här hemmet. Ogillar den skarpt. Vi alla gör det. Enda platsen som är bra är balkongen och den kan vi använda en till två månader/år.
Typ av musik? - Det är väldigt blandat beroende på mitt humör.
Månad? - April, min födelsedag och sedan somrarna. December är ju också vacker på sitt sätt.

DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit? -
 Nej.
Köpt någonting? - Nej.
Varit sjuk? - Magen har krånglat lite, hehe..
Sjungit? - Haha, ja.. i bilen.
Sagt "jag älskar dig"? - Nej.
Velat säga till några att du älskar dem? - Då hade jag sagt det.
Träffat nån ny person? - Hm.. träffade MASSA nya föräldrar igår på föräldrarmötet så :)
Saknat någon? - Ja, en del personer.
Kramat någon? - Nej.
Kysst någon? - Nej.
Haft sex med någon? - Nej.

SENASTE

Låt du hörde: Kanye West -
Någon kass låt på jävla radion. Skitbajsradio.
Film du såg: Allt för min syster. SÅ FIN OCH SORGLIG!
Sak du stal: Öhm, inget?

FÖRSTA

Första bästa kompis:
Det måste ha varit Suzanne.
Första jobb: Posten. Bajs.
Första inhandlade skiva: Aqua. HAHA!
Första begravning: Har inte varit på en begravning ÄN men första kyrkbesöket INNAN begravningen var Emils pappas. RIP.
Första piercing/tatuering: Öronen bara. Tatuering.. kommer.. snart.

SENASTE

Senaste människa du slog:
Lillsyrran, på stussen :)
Senaste stora bussresan? Länge sedan.. typ Syrien år 2006.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0