Igår.

Igår satt jag och mina systrar och pratade. Vi kom fram till en sak som vi vill göra i december så jag hoppas DET blir av, verkligen! :) Vi får se. Tiden får avgöra allt.

Nu sitter jag och försöker få ordning på allt. Tänkte dra och köra ett morgonpass men min kropp vill inte. Istället ska jag träna med syrran lite senare på eftermiddagen. Får köra morgonpass imorgon.

Igår såg vi på Butterfly Effect. En film som verkligen var sorglig, av någon anledning. Jag fick gråten i halsen flera gånger för vad man än gjorde blev allt olyckligt. Den var bra, otroligt bra. Se den, för er som inte har sett den. Jag har varit lite sen med denna film men jag är glad att jag såg den. TILL SLUT!



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0