Kort... när inget annat finns att göra.

Senaste...


Boken du läste? - Eat Pray Love, som jag nämnde tidigare.

Personen du fick e-mail av? - Min syster, misslyckat försök att skicka bilder.

Personen du fick brev av? - Lärarens A-kassa, haha.

Personen du fick sms av? - DJ.

Gången hela din familj åt middag tillsammans? - Vi äter rätt så ofta..

Låt du hörde:
- Eminems nya.. med Rihanna. Eller vet inte om den är ny men..

Film du såg: - Har du hört ryktet om Morgans?

Mat du åt: - Åt gårdagens mat idag.. Sorgligt fall.

Kram: - Steffy!

Puss: Long time ago.. Nej men Steffys dreglande puss kan väl räknas? Gud, hon DREGLAR!

Gången du åt en 7-eleven korv: - Under en fylla.. Inte så gott som jag trodde.

Dröm: - Alltså.. Något med att jag råkade riva ut framsidan (eller uppsidan haha) av min hand och sen massa andra saker jag inte kommer ihåg.. Skitkonstigt. Men jag vill drömma riktigt grymt, som i Inception och tänka på att det är en dröm.

Filmen du hyrde?
- Alltså, jag är ju medlem i lovefilm.se så jag får filmer därifrån.

Filmen du köpte? - Nja, köper inte så mycket film. Hyr hellre.

Låten du laddade ner? -
Hmm.. Mariposa låten, med Mana :)

Personen du ringde?
- Mamsinen.

Personen som ringde dig? - Eva, för lite information.

TV-program du såg? - Jag har ju inga jävla tv-kanaler hemma!

Person du tänkte på?
- Pappa, och hur irriterande han ibland kan vara när han är det där "glatta humöret" när man själv knappt orkar leva, haha.

Person som sov i din säng: - Ensamheten och Eländet. (Citat direkt från senaste boken jag läste)

Person du hade sex med: - Mr Darcy. Can't blame me suckers! SE SERIEN!

Person du delade en drink med: - ALEXITA! :) En tequila shot. The good old stuff!

Person du gick på stan med: Alltså.. räknas utgången i fredags? Då var det gamla kossor-gänget där alla hade högklackar som ingen egentligen ville ha. Det slutade med att vi tog på oss ballerina och dansade Zumba på dansgolvet.

Saken du köpte? - Bensin. Bajsklutt.



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0