OMG!

Jag vill bli trött. NU. Men det går inte så jag gör dessa frågor i hopp om att jag blir sååå uttråkad att jag somnar. Yey!

KÄRLEK:
Är du kär just nu? - I det mesta, ja.
Har du någon kille just nu?- Nej.
Har du dumpat någon?- Ja.
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Varför skulle jag?
Vem kramade du senast? - Oj.. Steffy?
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - Öhm, nej?

SKOLA:
Är du duktig i skolan? - Jag VAR duktig i skolan. Pluggar ju inte längre, höhö.
Har du bra betyg?- Ja, jag hade bra betyg.
Har du fått göra om ett prov någongång? - Ja, på universitetet. Om buddhismen/hindusimen. Herrejävlar.
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Oftast :) *skryt!*
Sköter du dej i skolan? - Ja, jag var riktig mes och planerade in ALLT!
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Ja, gör det fortfarande på jobbet.
Haft mobilen på lektionstid? - Ja, fast inte använt den.
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - Nej.

FAMILJ:

Du bor tillsammans med dina föräldrar? - Ja, men hoppas att jag kan flytta ut inom snar framtid. Lägenhet, någon?
Trivs hemma? - Ja, men det är för litet och jag vet inte om jag orkar bo här i tre, fyra, fem år till!
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - Haha, nej!
Har skrikit och slagit din mamma? - Öhm, nej. Så illa har det inte blivit haha..
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - Nej.
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - Har ni träffat mina systrar?
Vem betyder mest för dej i din familj? - Alla.
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Ja, det gör jag nog.

VÄNNER:

Du har vänner? - Konstigt nog, ja.
Du brukar vara med? - Nja, har vänner för olika tillfällen. :) HAHA
Vem/vilka var du med sist? -  Hänger mycket med Alex för vi tränar ihop och DJ, för att hon är snuskis höhö.
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Nja, det är väl tur att jag har dålig syn. :P
Är det okej att ha kill-kompisar? - Ja, absolut. Trivs bättre med killkompisarna än tjejerna (och de tjejkompisar jag har beter sig ändå som killar!)
Har du pussat någon av dina kompisar? - Oh ja.
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - Nej, men ibland vill man ju!
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - Nej.
Har du fått nån ny kompis denna månad? - Nej, är mobbad. :(

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - Till jobbet eller till fest. Annars, never.
Tar kort på dina bröst? - HAHAHA, nej.
Super dej packad varje helg? - Nej, men jag dricker så fort chansen ges. Jag är ju trots allt från ett visst land där man vet hur man dricker :P
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - Jag plattar mitt hår en gång per år.. om ens det.
Ditt hår e knallblont? - Snarare tvärtom, svart som kol.

ALKOHOL:
Har druckit alkohol? - Ja.
När drack du alkohol senast? - I fredags.
Vem bjöd dej på alkohol? - Jag köpte till mig själv, en kär vän köpte blåa drinkar (haha!) och Alexita bjöd på en tequila.
Vad var det för sorts alkohol? - Allt. Jag är svamp.
Brukar du dricka alkohol? - Ja.
Har du druckit öl? - Japp!
Tycker du om öl? - Nej.

KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? - Nej, sånt tycker vi icke om.
Vill du bli kriminell? - Nej.
Varför gör du sånt här? - Vill ju bli sömning av tristess. :P
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - Nja, nej.
Har du suttit i fängelset? - Nej.
Vill du hamna i fängelset? - Absolut inte.

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - Nej, men väldigt trött.
När grät du senast? - Ett tag sedan. Något har satt stopp för mina tårkanaler. Förträngelser, hehe.
Du har gråtit över en kille? - Inte över en kille, men på grund av vissa omständigheter.
Vem bråkade du senast med? - Syrran, om träning. Såklart!


Sömn. Du är välkommen!


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0