dagar jag levt har dem vänner jag saknat

VILKEN MYSIG KVÄLL DET VAR!!!

Vi åkte dit och mötte upp Zina och Hania hemma hos de. Det blev pizza-klet direkt och vi åt som om det inte fanns en morgondag. Men supergott var det iallafall.. med all vitlökssås!

Efter det satt vi och pratade, skrattade, drev med varandra och Hania gjorde vattenpipa som hon påstod var Stockholms godaste. Jag rökte inte men de andra tyckte det var gott så jag vet inte riktigt.. Men applåder till henne som stod emot gnistor och eld, haha! Efter det blev det El Clasico och det var skrik, svordomar och mycket skratt (speciellt åt Hania, haha.. med hennes magiska strumpor)

Underbar kväll. Kan tänka mig göra om det!



































Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0