Efter många om och men..

tog syrran tummen ur arslet och räckte över mobilen till mig så att jag kunde ladda upp bilderna i cirka två minuter.. Jag tror jag såg en svettdroppe glida ner från hennes vänstra tinning..

Bilderna är från när vi åt Pizza Hut med familjen.. Vi har inte så glada stunder därifrån men vi gav det en chans. Allt var bra förutom en halvupp käftig bitch (ursäkta mig!) som trodde att hon var hjärnkirurg. Hon halvskrek på en nyanställd (även om det var rätt så gör det PRIVAT!!) och trodde att hon var.. Ah, har inga ord. Hade jag vetat hennes namn hade jag kontaktat chefen där. Otrevlig liten....



Men maten är god.. det är det som räknas!



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0