Planeringar..

Imorgon börjar "skolan" på distans. Jag har upprop klockan 10:00 och sedan ska jag iväg för att träna. Det ska bli piloxing imorgon. Det ska bli spännande! :)

Kursen som börjar är bland annat historia, läser det vid sidan om. Jag är redan behörig men vill ha extra för högre årskurser. Sedan ska jag läsa samhällskunskap A och Geografi B för att bli behörig i det. Jag behöver komma ända fram till B-kurser för att bli behörig i årskurserna 6-9 men C för att undervisa det i gymnasiet. Jag vill helst satsa på gymnasiet. Sedan har jag lagt till Filosofi A på halvfart, mestadels för att ha det som ett extra ämne. Man kan undervisa det i gymnasiet men även kanske använda sig utav det som "Elevens val" på högstadiet.

Det ska bli spännande att plugga. Jag har börjat acceptera att jag kanske blir arbetslös nu i hösten men jag får ta det. Det är inte lätt att vara nyexaminerad och jag hade tur som iallafall fick jobba ett och ett halvt år.

Nej, nu måste man planera in så att man kan plugga och träna :) Livet har sina stunder!



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0