Snart så!

Jag har ätit en en macka och dricker nu min proteindryck. Jag har bäddat sängarna, skrivit ner allt som har med min geografi kurs (den var tydligen på halvfart!) och snart ska jag skutta iväg till träningen.

Jag ska köpa hårfärg på vägen hem och sedan ska syrran min få färga det. YEY! Jag måste även klippa det men det kan jag göra senare i veckan. Jag HATAR att klippa mig. DJ tycker att jag är skum angående det men det känns som om jag är instängd. Fast. Jag får nästan lite panik.

Well.. Idag blir det kort träning; Spinning/Core. Jag tänkte dra till gymmet och gå på löpbandet i 45 minuter men jag har träningsvärk överallt. Så, inte denna tisdag.



Min proteindryck är ROSA!!!
YEY!!



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0